آموزش طراحی سایت بازی

بهترین سایت آموزش طراحی سایت مخصوص بازی به همراه آموزش سئو سایت بازی در سایت سئوتم

آموزش طراحی سایت بازی

بهترین سایت آموزش طراحی سایت مخصوص بازی به همراه آموزش سئو سایت بازی در سایت سئوتم

۲۰ بک لینک فالو رایگان ترکیبی از سایتهای Gov و Edu

همه ما میدانیم که در کنار بهینه سازی و استاندارد سازی سایت به لینکهای خارجی نیز نیازمندیم تا به رتبه های آماری بالا دست یابیم و برتر از رقبا ظاهر شویم. در نیل وب بر آن شدیم که با ارائه بک لینک فالو رایگان به کاربران تا حدودی نیاز آنان را برطرف نماییم. لینک سازی هنوز یکی از فاکتورهای افزایش رتبه بندی سایت میباشد. بعد از الگوریتم جدید,گوگل اعلام کرد گرفتن لینک از سایتهای EDU و GOV برایش بسیار اهمیت دارد .چرا؟
چون که این سایتها ارائه اطلاعات و به اشتراک گذاری بالا یی دارند و به راحتی نمیشه از این نوع سایتها لینکی دریافت کرد.

گرفتن لینک از سایتهای EDU و GOV باعث افزایش رتبه سایت در گوگل و گرفتن رنک خوب برای سایت است.
 
  

.gov چیست ؟
دامنه .GOV جهت سازمانها و ارگانهای دولتی استفاده میشود. ثبت این دامنه فقط برای سازمانها و ارگانها ی دولتی امکان پذیر خواهد بود.
gov : مخفف کلمه Government به معنی دولت یا دولتی هست که برای سایت های دولتی کشور ها استفاده میشه .

دامنه .EDU چیست ؟
دامنه EDU. مخصوص سایتهای آموزشی است . همانطور که واضح است نام این نوع حوزه از کلمه educational به معنی آموزشی گرفته شده است.

بک لینک فالو رایگان با کیفیت
بک لینک‌های ارائه شده در نیل وب کاملا تست شده و مثبت بوده و میتواند نتایج بسیار قابل قبولی برای مدیران سایتها به بار آورد.

بسیاری از سایتهای فروش بک لینک با فروش لینک های بی کیفیت کاربران را از رسیدن به نتایج بالاتر ناامید میکنند و حتی بعضی مواقع این لینکها باعث افت سئو سایت نیز می‌شوند.

 

(در این سایتهای بک لینک فالو رایگان بعد از ثبت نام از قسمت ویرایش پروفایل در بخش web page آدرس سایت خود را وارد کنید):

http://nnlm.gov/moodle/login/signup.php
https://geoweb.rsl.wustl.edu/community/https://community.nicic.gov/user/CreateUser.aspxhttp://ausis.edu.au/forum/member.php?action=registerhttp://forum.portal.edu.ro/index.php?act=Reg&CODE=00http://www.socialmediatoday.com/users/financeclaphttp://www.folkd.com/user/financeclaphttps://kdp.amazon.com/community/profile.jspa?editMode=true&userID=1481267https://www.diigo.com/profile/financeclaphttps://philpapers.org/profile/439394http://www.sustainablecitiescollective.com/user/1936642/http://armorgames.com/user/financeclaphttp://coub.com/financeclaphttps://kenai.com/people/202956-financeclaphttp://bridgewinners.com/profile/satyanarayana-kumar/http://en.community.dell.com/members/financeclaphttp://rhizome.org/profile/satyanarayana-kumar/http://www.dead.net/member/financeclap
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.