آموزش طراحی سایت بازی

بهترین سایت آموزش طراحی سایت مخصوص بازی به همراه آموزش سئو سایت بازی در سایت سئوتم

آموزش طراحی سایت بازی

بهترین سایت آموزش طراحی سایت مخصوص بازی به همراه آموزش سئو سایت بازی در سایت سئوتم

دانلود رایگان قالب املاک وردپرس realhomes

امروز با یک قالب وردپرس املاک در خدمتتون هستیم قالب املاک Real Homes ( مشاور املاک خانه ) یکی از بهترین ها برای این زمینه کاری می باشد با این قالب وردپرس می توان یک سایت ثبت املاک حرفه ای راه اندازی کرد , شاید قالب های زیادی برای سایت های مشاور املاکی دیده باشید اما به عنوان یک شعار هم باشه تشابه یه چیز اتفاقی هست همیشه بهترین ها رو انتخاب کنید. در ادامه به بخش های مختلف و امکانات خاصش اشاره خواهم کرد تا بیشتر با این پوسته وردپرس املاک آشنا بشید.

  


قالب وردپرس real homes یکی از پر فروش ترین قالب های املاکی در بین قالب های موجود برای این زمینه می باشد به دلیل منطف بودن و امکانات بی نظیرش , بخش هایی از این قالب که سبب جذب شدن به این تم میشه بخش هاییست چون امکان جست و جوی حرفه ای برای رسیدن به ملک مورد نظر , دارای سیستم حرفه ای پاپ آپ برای عضویت و ورود به سایت , تعریف املاک به صورت مجزا همرا با برخی ویژگی ها چون شهر , نوع ملک ( فروشی , اجاره ای ) و بی نهایت امکانات مختلف.

ریسپانسیو و کاملا پاسخگو برای دستگاهها
یکی از دیگر ویژگی های این قالب وردپرس املاکی می توان به ریسپانسیو بودنش اشاره کرد ویزگی که شاید امروزه یکی از مهم ترین بخش های یک سایت رو تشکیل میده تا مشتریان و کاربران بتونن با انواع دستگاههایی که در اختیار دارن سایت رو بتونن ببینن.

دارای پنل تنظیمات فارسی و راستچین شده
وجود پنل تنظیماتی امروزه برای همه قالب ها لازم می باشد , قالب املاک Real Homes دارای پنل تنظیمات فوق العاده حرفه ای می باشد که کاملا فارسی و راستچین شده می باشد , تفاوتی که شاید با برخی قالب های دیگه داره این باشه که بخش های مختلف نمایش سایت در قسمت پنل تنظیمات قالب قابل اعمال می باشد.

 

دانلود رایگان قالب املاک وردپرس realhomes کاملا واکنش گرا نمایش در موبایل این قالب املاک رو در سایت های مختلف از قیمت ۴۰/۰۰۰ تومان تا … میفروشن شما می تونید قالب رو رایگان دانلود کنید .

دانلود قالب املاک وردپرس


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.