آموزش طراحی سایت بازی

بهترین سایت آموزش طراحی سایت مخصوص بازی به همراه آموزش سئو سایت بازی در سایت سئوتم

آموزش طراحی سایت بازی

بهترین سایت آموزش طراحی سایت مخصوص بازی به همراه آموزش سئو سایت بازی در سایت سئوتم

آموزش ویروس کشی سایت وردپرسی

در صورتی که وب سایت شما ویروسی شده و میخواهید آن را از این حالت خارج نمایید می توانید این مطلب را مطالعه نمایید.

زمانی که وب سایت شما ویروسی میشود معمولا وب سایت خود را با مرورگر فایرفاکس و کروم چک نمایید پیغام ویروسی بودن با کادری قرمز را مشاهده میکنید

  وب سایت را به شما نمایش می دهد همچنین در صورتی که وب سایت را در موتور جستجوی گوگل بیابید در پایین آن عنوانی مبنی بر ویروسی بودن وب سایت نمایش داده می شودبرای رفع ویروس از وب سایت می بایست سریعا اقداماتی را انجام دهید تا کاهش ترافیک و بخصوص با کاهش سئو مواجه نشوید .

در این اموزش روش رفع این مشکل دستی هستش و روش دیگر با افزونه AntiVirus که یکی دیگه از افزونه های وردپرسی هستش که برای سایت شما به عنوان آنتی ویروس عمل می کنه و سایت شمارو از وجود ویروسهایی که ممکنه تو سایت شما جا خوش کرده باشن و شما ازشون خبر ندارید پاک سازی کنه .

وبسایت خود را به گوگل وبمستر متصل کنید :

https://www.google.com/webmasters

بعد از سینک کردن وبسایت با وبمستر پیام هایی حاوی ویروسی بودن وبسایت مشاهده میکنید .

در پیغامی که برای شما در وبمستر گوگل ارسال شده میتوانید ویروس هایی که در وبسایت شما میباشد رو چک کنید و با دسترسی داشتن به بخش هاست این ویروس ها را حذف کنید .

بعد از کلیک کردن بر روی بخشی که در تصویر بالا مشاهده میکنید روند رفع این ویروس رو با ارسال کردن یک پیغام به گوگل به اتمام میرسانید .

بعد از تائید حذف از سوی گوگل پیغامی برای شما حاوی متن پاکسازی انجام شده را مشاهده میکنید که در فرصت کوتاهی وبسایت شما در نتایح گوگل بدون ارور malware نمایش داده میشود .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.