آموزش طراحی سایت بازی

بهترین سایت آموزش طراحی سایت مخصوص بازی به همراه آموزش سئو سایت بازی در سایت سئوتم

آموزش طراحی سایت بازی

بهترین سایت آموزش طراحی سایت مخصوص بازی به همراه آموزش سئو سایت بازی در سایت سئوتم

قالب وردپرس | قالب رایگان وردپرس | قالب وردپرس رایگان | قالب وردپرس فارسی

قالب وردپرس به صورت کاملا رایگان برای ایجاد وبسایت هایی حرفه‌ای و ساده و تکمیل آن‌ها به کمک افزونه های وردپرس متفاوت و مورد نیاز

بهترین قالب فارسی وردپرس به همراه پشتیبانی و بروزرسانی همیشگی. کلیه پوسته های وردپرس به صورت اورجینال خریداری و راستچین/فارسی می شوند. | قالب وردپرس

 

 بهترین و محبوب ترین تم های وردپرس 2018 (UPDATED)
31 تا 39 دقیقه

با بیش از 10،000 تم وردپرس در دسترس است، برای مبتدیان برای پیدا کردن بهترین تم وردپرس برای نیازهای خود بسیار مشکل است. اغلب ما توسط کاربران خواسته می شود اگر یک تم وردپرس واحد وجود دارد که متناسب با تمام موارد استفاده باشد. پاسخ بله است. شما می توانید یک تم محبوب WordPress چند منظوره در مورد هر نوع وب سایت استفاده کنید. داشتن موضوع مناسب می تواند تفاوت زیادی در رشد وبلاگ / سایت شما ایجاد کند. در این مقاله، ما بهترین دستاوردهای وردپرس 2018 را انتخاب کرده ایم.

تمرکز ما با این مقاله، برجسته کردن بهترین و محبوب ترین تم های وردپرس در دسته های مربوطه است. ما دارای تم های ویژه وردپرس ویژه و همچنین تم های چند منظوره وردپرس در این لیست هستیم.

بسته به مورد استفاده شما، می توانید یکی از مواردی را که برای نیازهای شما مناسب است را انتخاب کنید.

با گفتن این، بیایید نگاهی به بهترین موضوعات وردپرس در بازار بیاندازیم.
1. Divi

تم Divi

Divi یکی از محبوب ترین تم های وردپرس چند منظوره در بازار است. این توسط Elegant Themes، یکی از برجسته ترین فروشگاه های وردپرس در جهان ایجاد شده است.

Divi همراه با سازنده کشیدن و رها سازی ساخته شده است که می توانید از هر نوع طرح استفاده کنید. شما همچنین 20 طرح پیش ساخته را از جعبه دریافت می کنید که می توانید از آن برای شروع پروژه جدید خود استفاده کنید.

Divi به شما اجازه می دهد پوسته های سفارشی خود را در کتابخانه Divi ذخیره کنید، بنابراین می توانید آنها را بعدا در صورت نیاز دوباره استفاده کنید.

دفعات بازدید: بررسی کامل Divi.

امروز با Divi شروع کنید!
2. فوق العاده

Themify فوق العاده

فوق العاده قدرتمند و انعطاف پذیر ترین تم وردپرس ایجاد شده توسط Themify است. این باعث می شود که شما برای ایجاد هر نوع وب سایت با کشیدن و رها کردن ساز قدرتمند، آسان باشد.

با یک کلیک تنها می توانید تنظیمات نسخه ی نمایشی خود را که شامل تنظیمات تم های مختلف، محتوا، منوها، ویدجت ها و موارد دیگر است، وارد کنید. این به شما کمک می کند سریع پروژه جدید وب سایت خود را شروع کنید.

این شامل 15 سبک هدر / صفحه، 6 گزینه پس زمینه هدر، 6 پوسته پانوراما، 5 طرح تک پست، 6 طرح بندی آرشیو، پیمایش بخش و بیشتر.

از همه مهمتر، شما یک کتابخانه از 60 طرح کامل از قبل طراحی شده با صفحات فرود اختلاف منظر و دیگر ویژگی های بسیار جذاب طراحی شده توسط طراحان حرفه ای دریافت خواهید کرد.

شما همچنین 10 افزونه جایزه مانند نوار پیشرفت، شمارنده، جدول قیمت گذاری، ویجت شمارش معکوس، و بیشتر دریافت کنید.

Themify Ultra کامل را بخوانید.

با امروز Themify Ultra شروع کنید!
3. Highend

تم Highend

Highend یک WordPress چند منظوره بسیار عالی است که همراه با کشیدن و رها کردن صفحه سازنده است. این بهترین فروش در بازار Mojo است.

آن را با 16 + وب سایت های پیش ساخته شده زیبا است که شما می توانید با یک کلیک وارد کنید برای گرفتن سر شروع می شود.

Highend به طور یکپارچه با WooCommerce و چندین پلاگین حق بیمه وردپرس کار می کند. میتوانید نمونه کارها، اعضای تیم، گالری عکس و موارد دیگر را اضافه کنید.

خواندن کامل Highend بررسی.

با Highend امروز شروع کنید!
4. Avada

Avada

Avada # 1 حق بیمه وردپرس فروش تمام وقت است. این تم اصلی وردپرس چند منظوره است که همراه با 255 + طراحی شده از پیش طراحی شده وب سایت و 41 + از قبل ساخته شده وب سایت های کاملا برجسته است.

Avada با یک هدف تنها ساخته شده است که شما شروع به همان سرعتی که می توانید شروع کنید. نصب کننده نسخه آزمایشی آن را بسیار آسان می کند تا راه اندازی محتوای از پیش ساخته شده.

شما می توانید از کشیدن و رها ساز خود و 1000s از گزینه ها برای سفارشی سایت خود را در صورت نیاز استفاده کنید. این با تمام تم حق بیمه وردپرس کار می کند.

مرور کامل Avada را بخوانید.

شروع با Avada امروز!
5. Hestia

هشیا

Hestia تم چند منظوره وردپرس رایگان و حقوقی برای وب سایت های کسب و کار، مجله و وبلاگ است. بر خلاف سایر تم ها، Hestia نسخه رایگان نیز ارائه می دهد.

Hestia به طور یکپارچه با WooCommerce کار می کند، بنابراین شما می توانید از آن برای ایجاد فروشگاه آنلاین خود استفاده کنید. همچنین با تمام سازندگان صفحه اصلی کار می کند.

ترجمه آماده و SEO دوستانه است. این با customizer تم زنده وردپرس کار می کند.

امروز با Hestia شروع کنید!
6. سیدنی

تم سیدنی

سیدنی همانند Hestia نیز نسخه رایگان و حق بیمه از تم چند منظوره خود را ارائه می دهد. سیدنی یکی از محبوب ترین تم های وردپرس در مخزن تم رایگان WordPress.org است.

این به شما اجازه می دهد تا از ویجت های اضافی، سفارشی سازی زنده و قالب های پیش ساخته برای سفارشی کردن وب سایت خود استفاده کنید. سیدنی به طور یکپارچه با WooCommerce کار می کند، بنابراین می توانید از آن برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین استفاده کنید.

این ترجمه آماده است و با تم ساز WordPress تم زندگی می کند.

مطالعه کامل سیدنی را بخوانید.

امروز با سیدنی شروع کنید
7. Shoppe

Theme Shoppe

Shoppe یک تم چند منظوره WooCommerce است که به شما در ساختن سایت تجارت الکترونیک حرفه ای در عرض چند دقیقه کمک می کند. همراه با Drag & drop Themify سازنده و بسیاری از ویژگی های تجارت الکترونیک مانند سبد آژاکس، صندوق پستی سریع، جستجوی سریع، قابلیت تصویر زوم و موارد دیگر.

Shoppe یکی از اولین تم های چند منظوره است که به طور خاص برای WooCommerce ساخته شده است. آن را با بیش از 60 + طرح بندی های منظم و 20+ طرح بندی صفحات فرود فروشگاه می آید.

اساسا، اگر شما به دنبال ایجاد یک فروشگاه آنلاین هستید، Shoppe یکی از گزینه های موضوع بالا است.

شروع به کار با Shoppe امروز!
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.